18 juli, 2011

Hejsanhoppsan! :D

Heeej! :)
 Just nu är Det Evelynn som skriver (BblackStar,det är det som jag vill och kommer att kalla mig)
Vad kan jag säga? jo! (jag kom på det)
Vi som kommer att skriva här är högst troende på vampyrer (och annat skit(borde nog inte kalla det skit för det är det inte)) så jag hoppas att ni är är öppna och inte kritiserar oss särskilt mycket (inte för att jag vill att ni ska göra det alls,men jag skriver så ändå)
Kanske ska jag berätta om helgen då både Madde & Jonzo sov hos mig - pust! Galen natt - säger jag bara :) Det var monsterdrickande för mig och Jonzo för Madde hon ville inte ha..tydligen :) Det blev inte säsrkilt mycket att sova för min del och inte för dom heller men dom sov i högst två timmar..Egentligen har jag inte mycket att berätta än att vi skulle göra ritualen..MEN..vi hade glömt bort texten som vi skulle skriva..jag hade fixat allt och sen..ja..blev det inget..Nu såg jag att vi hade en fel ingrediens och allt i onödan..nästan.. jag erkänner att jag blev lite smått galen (okej..väldigt galen) jag måste ha sett riktigt sjuk ut och det här var bara för 2 dagar sen..känner mig fortfarande konstig efter...jag..ehm.. Madde och Jonzo är vittne jag drack något inte så bra..(tydligen) jag nämner inte ord vad det är för då hamnar jag nog i trubbel (Jonzo ser till att det blir så)
Jag tror på väldigt mycket "övenaturligt" till och med aliens (jag är serriös!) bara för att man inte ser det betyder det inte att det inte finns(det där blev..ehm..konstigt? är det rätt ord? Du har rätt..kanske inte) men iallafall så (jag ska fortsätta att berätta om mig,om ni vill lära känna mig alltså..fast det bryr jag mig inte om (om ni inte vill,menar jag)) okej,jag ska sluta göra dumma "(" & ")" Wow! :O okej,okej.. Jag,Madde & Jonzo träffades tekniskt sett på en "kamping" för bara några veckor sen..jag ska sluta vara så ointressant..förlåt för onödigt skrivande..MEN vi skyller på Jonzo..okej? Good! :D (mohahahhah! Känner mig ondskefull! Nu kommer vi till det sorgliga....Det här är slutet på inlägget! :'( så..

Jag hoppas att jag fördrev er tid på ett positivt sätt så jag säger hejdå :)

PS: glömde säga en sak (redigerar om inlägget nu eftersom Jonzo gått bakom ryggen på mig(glömde läsa inlägget innan -,-')) för här kommer hämnden! :) Någon som sett John Q? :D En riktigt bra film,glömde säga att vi såg den hemma hos mig när dom sov över och ja...(blod e smaskigt!) så filmen slutade sorgligt och den enda som inte grät var Madde! det var lite kul att se Jonzo sitta och böla..jag såg några tårar och jag hade nog inte märkt något om han inte hade sagt: "och nej,jag gråter inte" Jag såg praktiskt taget tårar flyga iväg! :O så(hämned är ljuv) dethär blir mitt andra hejdå idag.
Ciaow :D

BblackStar

Inga kommentarer: