17 juli, 2011

Det gick inte -.-

Tjo tjo tjo. Jonzo här. IGEN -.- Ewe skulle faktist skriva i dag Buhuu... Men iaf. vi lyckades 'jätte' bra igår -.- vi blev o serriösa. eller ewe blev det. hon gjorde dricka av sitt blod O.o hon kommer döda mig jag fick inte skriva det XD men ändåååå. hon skulle visst försöka själv en gång :P (Ni vet hur det kommer gå ;) iallafal nu tänker jag lägga upp ett youtube klipp igen medans jag tänker på vad jagska skriva :P http://www.youtube.com/user/MrDJonzo?feature=mhee Den blev sämst kolla inte på den okej? jag lekte hela tiden XD jag är otålig när jag gör låtar allt man gör e att sätta på Repate jag vet inte hur de stavas -.- men iallafal så kommer jag åka till borås i morn :D om jag kommer tillbaka utan ett nytt inlägg så ommer jag döda madde och evelynn (EVILynn) :D men det e allt. tror jag.... JUUUUSTE JAG HAR MONSTER :D TRE STYCKEN Ja jag e stolt big whoop anna fight abote it?

Byebye

// Jonzo

Inga kommentarer: